fbpx

Zrób perfekcyjne zdjęcie profilowe

Idealne zdjęcie profilowe  –  czy istnieje coś takiego i jak mogę to stworzyć?

Może się to wydawać niemożliwe, ale w rzeczywistości jest bardzo wykonalne! Stworzenie niesamowitego zdjęcia profilowego wymaga kilku najlepszych praktyk, które szczegółowo omówimy w tej lekcji.

Dlaczego jest to jednak ważne?

1 wrażenie

Zdjęcie profilowe lub logo to pierwsza rzecz, którą użytkownik zobaczy na Twoim profilu. Tak więc możemy się zgodzić, że świadczy to o tym, jak ważne jest stworzenie niesamowitego pierwszego wrażenia.

Zdobądź nowych obserwujących

Innym miejscem, w którym pojawia się Twoje zdjęcie profilowe (lub logo), jest kanał. Gdy użytkownik zobaczy Twój klip, ma możliwość bezpośredniego kliknięcia Śledź (w tym miejscu). Ponownie zwróć uwagę, jak ważne jest świetne zdjęcie profilowe, aby przekonać ludzi do obserwowania Cię i zdobycia większej liczby odbiorców.

Branding dotyczy

Twoje zdjęcie profilowe pojawia się w każdym opublikowanym przez Ciebie filmie, więc jest wyraźnym elementem marki. Projektując swoje logo zwróć szczególną uwagę na ten szczegół – pojawia się na bardzo małej przestrzeni! Dlatego upewnij się, że Twoje zdjęcie profilowe jest wysokiej jakości – napis lub jakikolwiek element wewnątrz musi być łatwy do odróżnienia i odczytania!

Być może zauważyłeś, że zdjęcie profilowe jest okrągłe. Dobra wiadomość jest taka, że ​​nie musisz przesyłać okrągłego zdjęcia, ponieważ kadrowanie odbywa się automatycznie w samej aplikacji TikTok.

Bonus – trzecia opcja

Platforma TikTok ma również trzecią opcję dla Twojego głównego brandingu – jest to wideo. Możesz więc mieć zdjęcie profilowe, logo lub WIDEO. Chociaż wydaje się to dobrym i świeżym pomysłem, pamiętaj, że nie jest to powszechna praktyka w przypadku dużych, odnoszących sukcesy kont, z którymi się spotkaliśmy.

W naszych badaniach znaleźliśmy tylko kilka dużych kont, które używają wideo zamiast zdjęcia profilowego lub logo. Jednym z powodów może być to, że odwraca uwagę widza (a to nie jest najlepsza rzecz, gdy widzą Twój klip). Jeśli uważasz, że film profilowy jest dobrą opcją dla Twojego kanału, nie rezygnuj z niego, ale pamiętaj, że nie jest to powszechna praktyka.

***  Teraz przyjrzyjmy się każdemu typowi konta i omówmy szczegóły…

Szczegóły zdjęcia profilowego konta biznesowego

Jeśli zarządzasz kontem firmowym, możesz użyć swojego logo jako zdjęcia profilowego. Jeśli to zrobisz, upewnij się, że Twoje logo jest proste, jasne i łatwe do odczytania! Znowu miejsce na zdjęcie profilowe jest ograniczone i nie chcesz mylić widzów.

dom z atrakcjami zdjęcie profilowe tiktok

Świetnym przykładem profilu logo jest  @houseofhighlights . Jak widać, w pełni wykorzystują przestrzeń. Prosta czarno-biała kolorystyka i spersonalizowane „H”, które wyraźnie oddaje istotę ich nazwy użytkownika. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że kiedy jest w kanale, nadal możesz go wyraźnie zrozumieć. Jeśli chcesz, aby bardziej się wyróżniał, możesz dodać obramowanie. Zwykle zwraca uwagę na zdjęcie i koncentruje wzrok na przestrzeni zdjęcia profilowego.

Szczegóły zdjęcia profilowego konta osobistego

Jeśli tworzysz konto osobiste, możesz użyć swojej twarzy (lub swojego zdjęcia). Zdjęcie twarzy to zawsze najlepszy pomysł. Ujęcie całego ciała to kiepski pomysł na profil TikTok.

Dlaczego ? Ponieważ nie ma wystarczająco dużo miejsca, aby to pokazać! Użyj prostego ujęcia twarzy, skup się na emocjach (wyraz twarzy), aby przyciągnąć uwagę widza. Upewnij się, że jest najwyższej możliwej jakości (bez zamazań, bez innych błędów).

PRZYKŁADY:

@igmusec  – Oto ZŁE zdjęcie profilowe, z którego użytkownicy nie rozumieją zbyt wiele

Zdjęcie profilowe igmusec tiktok

@jibrizy  – Oto dobre zdjęcie profilowe.

jibrizy tiktok zdjęcie profilowe

Wskazówka dla profesjonalistów:  upewnij się, że między twarzą a tłem jest wystarczający kontrast. To jeden z najlepszych sposobów na podkreślenie twarzy i uczynienie jej naprawdę widoczną. Postaw na kontrastowe kolory, uzyskaj najlepszą możliwą jakość i pamiętaj, że w kanale również musi być OK!

Zagreguj szczegółowe informacje na temat zdjęcia profilowego konta

Powiększanie konta zbiorczego pozostawia miejsce na dużą kreatywność. Większość ludzi decyduje się na zaprojektowanie  symbolu,  który jest specyficzny dla wybranej niszy / tematu.

Rzućmy okiem na  @comedycentral . Jak widać, zaprojektowali logo w czarno-żółtym kolorze. To symbol złożony z 2 liter „C”.

Comedycentral tiktok zdjęcie profilowe

To bardzo dobry wybór kolorów, jest czysty, zapadający w pamięć i jest świetnym wyborem do ogólnego zdjęcia profilowego. Nadal jest czytelny w źródle treści (gdy rozmiar obrazu jest bardzo mały).

Wskazówka dla profesjonalistów: podczas tworzenia logo używa kontrastujących kolorów!

Podsumowując

Jeśli masz konto profilowe -> pokaż swoją twarz!

Jeśli zarządzasz kontem firmowym -> wyróżnij swoje logo!

Jeśli rozwijasz konto zbiorcze -> przedstaw swój symbol.

Skoncentruj się na kreatywności i przekazie!

W każdym razie :

  • użyj kontrastowych kolorów
  • używaj obrazów wysokiej jakości

Pamiętaj : zdjęcie profilowe / logo / symbol musi być dobrze widoczne w małych rozmiarach. Nie spiesz się z tworzeniem go, ponieważ jest to jeden z najważniejszych elementów brandingu na Twoim koncie!