fbpx

Wstęp

TikTok może zdziałać  cuda dla Twojej firmy . To staje się oczywiste, że kampanie TikTok marketingowe są koniecznością, jeśli chcesz skorzystać z  etapu wzrostu  o  globalnej platformy społecznej . 

Pomyśl o możliwości rozpoczęcia działań marketingowych, gdy  Instagram lub Facebook dopiero się zaczynał . To były czasy z  ogromnym potencjałem !

Druga szansa

To twoja druga szansa. Wczesne rozpoczęcie gry marketingowej TikTok jest podobne do rozpoczęcia kampanii, gdy  Instagram był na początku . TikTok to podobna bestia (niektórzy uważają ją nawet za lepiej konwertującą platformę społecznościową).

W tym rozdziale

W następnych lekcjach omówimy bardziej szczegółowo, w jaki sposób możesz wykorzystać TikTok do rozwoju swojej firmy.

Korzystanie z influencerów  jest (podobnie jak w przypadku innych popularnych platform) jedną z najbardziej skutecznych strategii. Ale jest  skręt ! Mamy dla Ciebie tajną wskazówkę, która  zwiększy Twój zwrot z inwestycji  o 2X-3X.

Jeśli nie wiesz, jak znaleźć wpływowych osób, zapewniamy Ci ochronę. Przedstawimy szczegółowe informacje i proces wyszukiwania najlepszych.

Nawet więcej…

Metod jest  wiele  – od tańszych po popularne i mniej czasochłonne.

Skorzystanie z agencji może być najlepszym rozwiązaniem, jeśli jesteś całkowicie  początkującym  lub masz jakieś  ograniczenia czasowe .

Niezależnie od wybranej metody, TikTok okaże się  niesamowitym narzędziem marketingowym do wykorzystania . Nadszedł czas, aby skorzystać z ogromnych możliwości, jakie niesie ze sobą globalna platforma w  fazie wzrostu . Łatwo jest zdobyć dużą grupę obserwujących i jest wielu wpływowych osób, które  chcą robić interesy .

Omówimy również, jakie są najlepsze podejścia. Zajmiemy się rozmiarem, rodzajem, niszami i funkcjonalnością e-commerce.

Trzy najlepsze opcje rozwoju firmy to wyświetlanie reklam, organiczne rozwijanie konta i korzystanie z wpływowych osób.

W  kolejnych zajęciach omówimy bardziej szczegółowo każdy z nich.

Nadchodzące funkcje

Jak można  przewidzieć nowe funkcje,  które zostaną zaimplementowane na platformie TikTok?

Odpowiedź jest prosta. Rzuć okiem na  chińską wersję TikTok .

Wersja chińska jest bardziej zaawansowaną wersją zachodniej.

Wprowadzono  wiele nowych funkcji,  a wśród nich znajdziesz możliwość zakupu produktów bezpośrednio z filmów, a nawet bezpośrednią rezerwację pokoju.

Jest o wiele więcej takich funkcji, które zostaną omówione bardziej szczegółowo w następnych lekcjach!

Podsumowując

TikTok zdziała  cuda  dla Twojej firmy. Obecnie jest to jedno z  najpotężniejszych narzędzi marketingowych  .

Do gry wkraczają marketerzy z różnych środowisk. Nadszedł czas,  aby wykorzystać TikTok, korzystając z ich platformy reklam natywnych   lub  organicznie rozwijając  swoje konto.

Odbiorcy TikTok są  bardzo responsywni , a wielu wpływowych osób uzyskuje  niesamowite współczynniki konwersji .

Weź kawę, poszukajmy głębiej!