fbpx

Ustaw konto PRO

TikTok pro przynosi wiele korzyści i jest naprawdę dostępny. Możesz łatwo zmienić swoje konto osobiste na konto Pro i jest to bezpłatne!

Główną zaletą przejścia na wersję pro jest to, że otrzymujesz analizy.

Analytics to miejsce, w którym uzyskujesz krytyczne dane, które pomogą Ci zwiększyć swoje szanse na lepszą pozycję w rankingu. Oznacza to, że szybciej zdobywasz więcej obserwujących i polubisz. Będziesz zaskoczony, gdy dowiesz się, że TikTok oferuje wiele istotnych informacji, z których możesz skorzystać od razu.

Ogólnie uzyskasz wgląd w:

  • Twoje treści
  • gdzie wyświetlana jest treść
  • dane obserwatora
  • jakiego typu treści zazwyczaj oglądają Twoi obserwatorzy
  • jakie są najpopularniejsze utwory
  • najlepsze czasy publikacji
  • i więcej

W następnej lekcji omówimy bardziej szczegółowo każdy z nich.

Czy powinieneś teraz przejść na konto pro?

Tak!. Przejście na TikTok pro nie ma żadnych wad i zawsze możesz wrócić, jeśli nie potrzebujesz już analiz.

Jak włączyć swoje konto pro i aktywować analitykę:

Aby włączyć swoje konto pro, wystarczy:

    1. Przejdź do 3 kropek w prawym rogu ekranu

przejdź do ustawienia tiktok

    1. Następnie przejdź do Zarządzaj moim kontem

zarządzać moim kontem w celu uzyskania ustawień tiktok

    1. Następnie dotknij Przełącz na konto Pro

tiktok przejście na konto pro

    1. Następnie poproszą Cię o wybranie kategorii

Konto Tiktok pro wybierz kategorię

    1. Następnie chcą, abyś określił (lub nie) swoją płeć

tiktok wybierz płeć

    1. I wreszcie powitają Cię na Twoim koncie TikTok pro

witamy na nowym koncie pro tiktok

Spowoduje to aktywację Analytics na Twoim koncie.

Jak uzyskujesz dostęp do statystyk?

Aby uzyskać dostęp do ogólnych statystyk, musisz kliknąć 3 kropki w prawym rogu, a następnie znaleźć kartę Analytics na liście menu.

gdzie znaleźć analitykę w tiktok

Aby uzyskać dostęp do statystyk określonego klipu, przejdź do samego klipu, a następnie dotknij ustawień, a następnie narzędzi analitycznych.

Po wejściu do statystyk TikTok zobaczysz 3 główne zakładki:

panel analityczny tiktok

  1. Przegląd
  2. Zadowolony
  3. Obserwujący

1. Porozmawiajmy o przeglądzie:

Pierwszą rzeczą, którą zobaczysz, jest „ Wyświetlenia wideo ”. Oznacza liczbę wyświetleń, które uzyskujesz dziennie. Możesz przejść do 28 dni, aby zobaczyć więcej danych. Domyślnie otrzymujesz wykres na 7 dni.

Pamiętaj, że liczby odnoszą się do całkowitej liczby wyświetleń Twojego konta – uwzględnia wszystkie opublikowane klipy! Tutaj dowiesz się, jakie są najlepsze dni na publikowanie większej ilości treści. Widzisz, w zależności od Twojej niszy są lepsze dni na publikowanie treści, dni, w których Twoi obserwatorzy są bardziej aktywni i będą napędzać większe zaangażowanie.

Następna sekcja to „ Obserwujący ”. To pokazuje wzrost Twoich obserwujących w czasie. Ponownie możesz przełączać się między „ostatnimi 7 dniami” a „ostatnimi 28 dniami”, aby uzyskać informacje na 1 tydzień lub 1 miesiąc. Tutaj zobaczysz dokładnie, ilu gości przyciągasz danego dnia i jaka jest całkowita liczba, jaką udało Ci się do tej pory.

Poniższa sekcja to „ Widoki profili ”. W tym miejscu możesz dowiedzieć się, ile osób faktycznie kliknie, aby zobaczyć Twój profil. Ci obserwatorzy tak bardzo lubią Twoje treści, że chcą dowiedzieć się więcej o tym, kim jesteś. To są ludzie, którzy będą Twoimi najlepszymi obserwatorami, którzy będą klikać linki w Twojej biografii, a także ci, którzy polubią i zobaczą wiele klipów.

2. Treść, zanurzmy się głębiej

Tutaj dowiesz się więcej o swoich postach i treściach zyskujących popularność.

Możesz kliknąć każdy z klipów i uzyskać więcej informacji na temat dokładnego źródła ruchu (może to być strona „Dla Ciebie” lub profilu osobistego), jakie jest terytorium odbiorców i w jakich krajach Twój klip radzi sobie najlepiej . Całkowity czas odtwarzania pokaże, ile czasu ludzie spędzili na oglądaniu Twojego klipu, a średni czas oglądania pomoże Ci zrozumieć, jaki procent obejrzano Twojego klipu – TikTok preferuje klipy, które są oglądane powyżej 80% ich długości, a przede wszystkim klipy oglądane wielokrotnie razy z rzędu.

W tej sekcji pojawią się wszystkie popularne klipy. Widzisz, kiedy po raz pierwszy opublikujesz klip, może on uzyskać kilka odwiedzin lub może kilkaset, ale wtedy, jeśli algorytm TikTok zdecyduje się dalej promować Twoje treści, możesz zauważyć, że po tygodniu lub 1 wzrośnie do 1 000, a nawet 10 000 miesiąc. Omówimy dokładnie, jak działa algorytm w naszych konkretnych lekcjach.

Klipy, które zyskują na popularności i pojawiają się tutaj, niekoniecznie są publikowane w ciągu ostatnich 7 dni. Klipy opublikowane miesiąc temu nadal będą się tutaj pojawiać i zawierać informacje o pochodzeniu ruchu.

3. Zwolennicy, najważniejsi ludzie

Tutaj możesz zobaczyć całkowitą liczbę fanów (i jak bardzo wzrosła w ciągu ostatniego tygodnia).

Płeć Twoich obserwujących jest wyświetlana na wykresie kołowym.

Czy Twoje treści oglądają głównie mężczyźni lub kobiety?

Jest to pomocne w odpowiednim dostosowaniu typu treści. Jest to również sekcja, w której możesz zobaczyć, na jakich terytoriach mieszkają Twoi obserwatorzy i jakie są najlepsze czasy na publikowanie w zależności od czasu aktywności Twoich obserwujących.

Jako bonus, bardzo wnikliwe dane, które tutaj otrzymujesz, to lista filmów, które Twoi obserwatorzy oglądali najczęściej, oraz ich ulubione dźwięki i piosenki.

Możesz użyć tego do tworzenia treści pasujących do ich ulubionych piosenek.

Tak więc, to świetna informacja, jeśli chcesz skierować się konkretnie do swoich obserwujących – kieruj się na dźwięki, których zwykle słuchają, i twórz treści podobne do filmów, które oglądają. Wspaniałą rzeczą w tej sekcji analitycznej jest to, że możesz zrozumieć, czego chcą Twoi obserwatorzy, dzięki czemu możesz zmienić ich w bardziej lojalnych fanów i tworzyć trafniejsze treści.

Krótkie podsumowanie

  • TikTok Pro jest darmowy
  • Jest łatwy do zastosowania
  • Z kontem Pro masz dostęp do zaawansowanych analiz
  • Analityka TikTok oferuje wiele informacji o Twoich obserwujących i pomaga Ci lepiej ich zrozumieć

W przyszłych lekcjach omówimy, w jaki sposób używasz Analytics do tworzenia bardziej angażujących treści i jak zastosować bardziej zaawansowane dane w szczególności na koncie osobistym lub koncie marki.