fbpx

Przepis na wzrosty zasięgów

Jeśli myślisz o dodaniu TikTok do swojej strategii content marketingowej, to właśnie teraz jest idealny moment na rozpoczęcie, ponieważ będziesz miał największą szansę na rozwój. Nie będzie tak samo za sześć miesięcy lub rok.

Obecnie TikTok jest jak Instagram czy Facebook sześć lat temu, kiedy znacznie łatwiej było rozwijać obserwujących i rozwijać się organicznie bez konieczności płacenia za reklamy.
W tej lekcji przyjrzymy się najlepszej formule wzrostu w TikTok, gwarantowanej metodzie powiększania konta, krok po kroku.

1. Częstotliwość postów

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest kilka razy dziennie.
Na innych platformach mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook lub Instagram, kiedy publikujesz swoje treści, będą one widoczne tylko dla Twoich obserwujących. Oznacza to, że konkurujesz z innymi kontami biznesowymi lub osobistymi o uwagę obserwujących. Dlatego dobrą praktyką jest publikowanie więcej niż raz dziennie, ale nie tyle razy, aby przytłoczyć swoich obserwujących.

W TikTok algorytm działa inaczej. Twoje treści będą pokazywane nie tylko Twoim obserwującym, ale także innym osobom, które jeszcze Cię nie obserwują. A jeśli piszesz kilka razy dziennie, masz więcej okazji, by jakaś treść stała się wirusowa. Masz więcej możliwości rozwoju.
Ale tego typu filmy nie będą konkurować z uwagą niektórych osób, ponieważ będą pokazywane różnym typom osób.
Więc im więcej publikujesz, tym większa szansa, że ​​coś stanie się wirusowe, i tym większa szansa na uzyskanie tego dobrego organicznego wzrostu, na który czekasz.
Najlepiej byłoby, gdyby na początku zakładania konta publikowanie było od trzech do pięciu lub nawet siedmiu razy dziennie. Wydaje się, że to dużo, ale na początku musisz publikować co najmniej trzy razy dziennie, a gdy zdobędziesz grupę obserwujących, możesz powoli zmniejszyć częstotliwość.
Jeśli sprawdzisz niektóre z najpopularniejszych kont na TikTok, zauważysz, że nawet jeśli mają już wielu obserwujących, nadal publikują od 3 do 5 razy dziennie.

Kiedy więc spojrzysz na konta, które szybko się rozwijają lub te, które już dobrze sobie radzą, zauważysz, że nadal dużo publikują – nawet pięć razy dziennie.

Jeśli przejdziesz do konta Charli D’Amelio TikTok, zauważysz, że nadal publikuje 5 lub 6 razy dziennie, nawet z 86,7 milionami obserwujących.


Algorytm TikTok faktycznie promuje osoby, które są bardzo aktywne na platformie. Więc im więcej publikujesz, tym większe są szanse, że TikTok pokaże Twoje filmy większej liczbie osób.

2. Wyzwania i trendy

Drugą rzeczą, którą możesz zrobić, aby szybko się rozwijać w TikTok, jest śledzenie wyzwań i trendów oraz uczestniczenie w nich. To najszybszy sposób na rozbudowę konta.

Omówiliśmy już wyzwania i trendy na innej lekcji, więc wiesz, jakie one są. Może to być wszystko, od dźwięku, którego ludzie używają w kółko, po pewien szkic, efekt lub filtr. Jeśli zauważysz coś w swoim kanale trzy razy dziennie, prawdopodobnie jest to trend i powinieneś wskoczyć na to jak najwcześniej.

Możesz też wziąć trend i dostosować go do swoich potrzeb i sprawić, by działał dla Twojej firmy. Nie muszą to być tylko trendy w Twojej niszy, może to być dowolny trend, który lubisz, który możesz dostosować do swojej firmy.

3. Udostępnij swoje filmy wideo

Kiedy ludzie udostępniają Twoje filmy znajomym i rodzinie, algorytm podniesie ich pozycję w rankingu.
Jedną rzeczą do zapamiętania jest to, że jeśli sprawisz, że ludzie połączą się z Twoimi filmami, obejrzą je wiele razy, pomagając jeszcze bardziej w organicznym rozwoju. Musisz zastanowić się, kim są Twoi odbiorcy, a następnie sprawić, by ten film był możliwy do odniesienia lub udostępniony w grupie docelowej.

4. Komentarze pomogą w rozwoju Twojego filmu

Omówiliśmy algorytm TikTok w innej lekcji, a coś trzeba pamiętać o tym, że zwiększa się czas obserwować, jak dobrze film robi.

Więc im dłużej oglądasz lub oglądasz ponownie, tym lepiej wideo będzie działać na TikTok. A kiedy ludzie publikują komentarz do Twojego filmu, podczas gdy komentują, wideo będzie odtwarzane w tle, wydłużając czas oglądania filmu. To naprawdę pomoże w algorytmie. Nawet jeśli jest to negatywny komentarz, nadal pomoże on w organicznym rozwoju filmu.

Tak więc celem jest stworzenie debaty lub rozmowy w komentarzach, nawiązanie kontaktu z publicznością i rozpoczęcie rozmowy między sobą.
Kiedy rozmowa nabiera życia, ludzie ciągle komentują, wideo będzie odtwarzane w tle, a czas oglądania wzrośnie, a wideo zostanie wyświetlone większej liczbie osób.

5. Twórz filmy bez użycia języka i tekstu

Filmy bez języka i tekstu przekroczą barierę językową, dzięki czemu będą popularne na całym świecie, a nie tylko w Twoim kraju.

TikTok jest bardzo globalny i jeśli Twój film nie używa języka, ma szansę zostać pokazany i rozprzestrzenić się w innych krajach na całym świecie, nie tylko w Twoim kraju.

6. Bądź sobą, bądź autentyczny i baw się dobrze

Wspomnieliśmy o wielu zasadach szybkiego rozwijania konta TikTok. Nawet jeśli będziesz przestrzegać wszystkich tych zasad co do joty, jeśli wykonujesz to tylko jako pracę, ludzie będą w stanie to poczuć.

A jeśli nie jesteś autentyczny i nie jesteś sobą, ludzie odczują negatywny klimat.

Tak więc sekretnym składnikiem naszej formuły szybkiego wzrostu na TikTok jest po prostu dobra zabawa i kreatywność. Kiedy spodoba ci się ten proces, Twoi widzowie również będą bardziej zadowoleni z filmów, a Ty będziesz mógł zobaczyć to w rozwoju swojego konta.