fbpx

Jak korzystać z efektów specjalnych

W tej lekcji zagłębimy się głębiej w Efekty TikTok i wyjaśnimy, czym one są i jak możesz je wykorzystać na swoją korzyść.

Efekty to nakładki wizualne lub małe gry stworzone przez TikTok i ułatwiające tworzenie treści.

Te efekty są często częścią trendów w TikTok. To jeden z najlepszych sposobów na podążanie za trendem, naukę i możliwość zaprezentowania filmu innym użytkownikom.
Ludzie są zaznajomieni z popularnymi trendami, a jeśli używasz trendu, jest bardziej prawdopodobne, że faktycznie obejrzą film, ponieważ wiedzą, czego się spodziewać.

Ale ty też nadałeś trendowi swój własny styl.

Aby rozpocząć korzystanie z efektów , wykonaj następujące czynności:

    • Kliknij przycisk plusa, aby utworzyć nowy film
    • Kliknij przycisk Efekty w lewym dolnym rogu

    • Spowoduje to wyświetlenie wszystkich dostępnych efektów. Cały czas są dodawane nowe, a także różne regiony będą miały różne dostępne efekty

  • Najpopularniejsze efekty możesz zobaczyć na karcie Na czasie i po prostu użyć tego, który Ci się podoba w swoim filmie

Niektóre efekty to małe gry, w które można grać i to wszystko, czego potrzeba, aby nagrać film.

Podczas przewijania strony Dla Ciebie zauważysz filmy, które używają efektu, ponieważ nazwa efektu znajduje się tuż nad nazwą użytkownika. Jeśli klikniesz nazwę, zobaczysz wszystkie filmy, które używają tego samego efektu, uporządkowane według popularności. Możesz również dodać go do Ulubionych na wypadek, gdybyś chciał go później użyć.

Jeśli więc zobaczysz film na swojej stronie głównej, wykorzystujący trend i efekt, który Ci się podoba, dodaj go do ulubionych, aby znacznie ułatwić sobie pracę.
Śledzenie trendów za pomocą efektów to najłatwiejszy sposób na szybkie rozwijanie konta. Ponieważ ludzie znają już popularne trendy i będą oglądać filmy do końca, wydłużając ich ogólny czas oglądania. To świetny sposób, aby przyciągnąć więcej uwagi i przekazać swój komunikat, porozmawiać o swoich produktach lub rynku lub o wszystkim, co jest istotne dla Twojej firmy.

Kluczem jest poświęcenie odpowiedniej ilości czasu na zrozumienie, jakie trendy są popularne, a następnie wskoczenie na nie jak najszybciej, ponieważ w TikTok trendy zmieniają się bardzo szybko.
Dlatego, w przeciwieństwie do innych platform mediów społecznościowych, posiadanie większego planu treści na kilka tygodni do przodu nie jest dobrym pomysłem.

W przyszłości mamy lekcję dotyczącą przygotowania treści i planowania niektórych z nich. Ale jeśli planujesz zbyt daleko naprzód, nie będziesz w stanie dostosować się wystarczająco szybko. A niektóre trendy mogą trwać tylko tydzień lub dwa.