fbpx

DO ZAMKNIĘCIA SPRZEDAŻY 1. EDYCJI ZOSTAŁO:

dni
godzin
minut
sekund

CO ZYSKASZ PO UKOŃCZENIU TEGO KURSU?

  • Zdecydujesz z czego chcesz być popularny
  • Dowiesz się na czym i w jaki sposób zarabiają inne profile z Twojej branży/kategorii/niszy
  • Przygotujesz swój plan zarabiania
  • Zadbasz o bezpieczeństwo swojego konta
  • Zrozumiesz jak działa algorytm i jak tą wiedzę zastosować
  • Znajdziesz dochodową niszę zgodną z Twoimi osobistymi preferencjami
  • Poznasz sposób na niekończące się pomysły na wideo
  • Poznasz sposób jak śledzić konkurencję z Twojej branży
  • Znajdziesz pomysły na pierwsze wideo i poznasz sposoby nagrywania i montażu.
  • Nauczysz się techniki łapania uwagi widza (przyda Ci się też to poza TikTokiem)
  • Dowiesz się jak poprawić jakość wideo
  • Zrozumiesz jak tworzyć viralowe materiały i zaczniesz je robić
  • W szybkim czasie zdobędziesz obserwatorów
  • Stworzysz zaangażowaną społeczność
  • Zdobędziesz obserwatorów na Instagramie/Youtube
  • Przekierujesz ruch na sklep internetowy
  • W sekcjach bonusowych znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z TikTokiem jakie zdali uczestnicy wersji beta tego szkolenia (+ pytania, które zadasz osobiście)

DLA KOGO JEST TEN KURS?

  • Dla osób początkujących, które szukają pomysłu na siebie/profil, chcą wybrać dochodową niszę i dobrze zaplanować swoją karierę
  • Dla zaawansowanych użytkowników TikToka, którzy szukają nowych pomysłów i chcą dopracować formę przekazu
  • Dla Instagramerów, którzy chcą zbudować społeczność w nowym miejscu i/lub przygotować się na Instagram Reels
  • Dla Youtuberów, którzy chcą przenieść swoje wideo na format TikToka
  • Dla ekspertów, którzy chcą wypozycjonować siebie jako nr. 1 w branży
  • Dla firm, które szukają sposobu na darmową reklamę swoich produktów/usług
  • Dla wszystkich, którzy poważnie myślą o swojej obecności w internecie

PRZYKŁADOWE WYNIKI KURSANTÓW 1 EDYCJI DO 01.09.2020r.

PRZYKŁADOWE WYNIKI KURSANTÓW 1 EDYCJI DO 17.11.2020r.

dieta_ketogeniczna_tiktok
marketing_tiktok_tik_tok_kurs_specjalista_ekspert

OPINIE O KURSIE

Zrzut ekranu 2021-01-4 o 20.55.44
Zrzut ekranu 2021-01-4 o 20.57.46
Zrzut ekranu 2021-01-4 o 20.57.19

AGENDA

1. Zanim Wystartujesz

  • podstawowe ustawienia konta
  • algorytm TikToka na podstawie danych analitycznych materiałów viralowych (wiedza z praktyki profili z wielu różnych nisz)

2. Zdecyduj z czego chcesz być popularny

  • wybór dochodowej niszy z uwzględnieniem Twoich silnych stron, zainteresowań, pasji
  • jak znaleźć produkt/usługę do sprzedaży w Twojej tematyce/niszy

3. Zrób porządek i nagraj pierwsze wideo

  • zrób porządek
  • zanurz się w swojej niszy
  • stwórz wideo startowe
  • stwórz pierwsze 3-5 wideo
  • zrób research

4. Zdobądź wyświetlenia

  • (treść i nazwy technik dostępne tylko dla kursantów)

5. Pozyskaj obserwujących

  • (treść i nazwy technik dostępne tylko dla kursantów)

6. Stwórz społeczność

  • (treść i nazwy technik dostępne tylko dla kursantów)

7. Kieruj ruch na inne platformy (IG, YT, sklep)

  • (treść i nazwy technik dostępne tylko dla kursantów)

8. Materiału uzupełniające i bonusowe

  • montaż filmów w InShot
  • duety
  • regularność dodawania postów
  • jaki wybrać mikrofon
  • jak analizować swoje filmy
  • dlaczego nie nagrywać trendów (szczególnie na początku)
  • czy można nagrywać kilka tematów/nisz na jednym profilu
  • czy popularny utwór wpływa na zasięgi
  • jak nawiązać współprace biznesowe
  • jak długie publikować filmy
  • jak działają hashtagi
  • o której godzinie publikować wideo
  • jak wykorzystać negatywne komentarze

9. Czego nie robić na TikToku

KIM JESTEM?

Nazywam się Paweł Majewski i z mediami społecznościowymi jestem związany zawodowo od 2017 roku.
Swoje początki przeżyłem na Instagramie, na którym zacząłem budować swój profil @mr.pawelmajewski i nigdy bym nie pomyślał, że pójdę w tym kierunku agencji social media gdyby nie pierwsi klienci, którzy sami namawiali mnie żebym zrobił dla nich takie efekty jak robię dla siebie 🙂
Od 2018 roku (start agencji) do połowy 2019 roku zdobyłem dla swoich klientów na Instagramie 1,5 miliona realnych obserwatorów.

W 2019 roku straciłem wiarę w Instagrama!
Po pierwsze zmieniły się limity ruchu organicznego na których była oparta moja metoda zdobywania obserwacji.
Po drugie w czerwcu 2019 zmienił się algorytm, który zaczął bardziej pozycjonować treści po zainteresowaniach (dlatego teraz na TikToku uważam, że słuszną strategią jest budowanie brandu wokół konkretnie ustalonej tematyki).
Po trzecie drastycznie wzrosła liczba twórców = konkurencja = jest ekstremalnie trudno się przebić na Instagramie.
Podjąłem więc decyzję, że rozwiązuję firmę (za obopólną zgodą z pracownikami).

Ale pojawiła się nowa platforma! TikTok 🙂
Na początku nie traktowałem jej poważnie dopóki nie zobaczyłem, że TikTok w 2019 był najczęściej ściąganą aplikacją.
Nie ukrywam: na Instagramie napatrzyłem się na ludzi, którzy wystartowali w 2015-2016 i byli praktycznie nie do dogonienia pod względem zasięgów!

Teraz TikTok jest w miejscu, w którym KAŻDY może zbudować ogromną karierę. A takiej okazji nie można przegapić! 🙂

Założyłem profil @mr.paulbear oraz @wladcainternetu.pl sam jestem twórcą, ale też dzielę się swoją wiedzą, bo razem możemy więcej! 🙂

OPINIE O KONSULTACJACH

Zrzut ekranu 2021-01-4 o 20.57.26

PRZYGOTUJ SIĘ DO INSTAGRAM REELS

TikTok odniósł ogromny sukces, który chcą skopiować konkurenci: Instagram i Youtube.

  • Instagram wprowadził funkcję Instagram Reels (nie ma jeszcze w Polsce)
  • A YouTube wprowadził YouTube Shorts.

Z obserwacji tych platform wynika, że algorytm IG Reels jest bliźniaczo podobny do tego co jest na TikToku.
Natomiast (co ciekawe!) trendy z TikToka nie radzą sobie tak dobrze na Instagramie!

W tym kursie nauczysz się tworzyć wideo pod algorytm, który tak samo dobrze sprawdzi się w Instagram Reels.
To co Ci polecam: od razu wszystkie filmy z TikToka (przed wstawieniem na TikToka) zapisuj i po wejściu Instagram Reels będziesz miał ogromną przewagę!
Każdy kursant o tym wie i gdy tylko Instagram Reels wejdzie do Polski wykorzystamy tą opcję i zdominujemy Instagram! 🙂

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Nie. Całe szkolenie jest prowadzone od zera i zawiera takie elementy jak: założenie konta, ustawienia hasła, ustawienie podstawowych danych, wybór niszy itp.

Szkolenie nie jest dla osób, które chcą produkować treści czysto rozrywkowe. Takie osoby znajdą oczywiście w szkoleniu techniki, które będą działały również dla nich ale Władca Internetu nie chce pomagać w rozwoju rozrywkowej części internetu. Jeśli chcesz produkować głupoty – proszę nie kupuj tego szkolenia.

Szkolenie również nie jest dla użytkowników, poniżej 13 roku życia. Niestety TikTok ogranicza konta, które nie ukończyły tego wieku dlatego nawet najlepsze szkolenie nie pomoże zdobyć Ci popularności.

Szkolenie nie jest dla profili, które nie spełniają zasad społeczności TikToka
https://www.tiktok.com/community-guidelines?lang=pl

Dla wszystkich osób, które chcą zbudować popularność w internecie w oparciu o swoje pasje, unikatowe historie, szeroko pojętą wartość oraz wypozycjonować siebie/swoją firmę jako ekspert w ustalonym zagadnieniu.

  1. Czas – całe szkolenie stworzone jest z zasadą “maksimum treści – minimum czasu”. Zawarte w nim są szybkie instrukcje co krok po kroku masz zrobić aby zdobyć popularność na TikToku
  2. Bez kopiowania głupich trendów! Nauczysz się jak tworzyć wideo z uwzględnieniem algorytmu TikToka. Ta wiedza przyda Ci się również w innych mediach społecznościowych
  3. Wsparcie – otrzymujesz dostęp do grupy, w której odpowiadam na wszystkie Twoje pytania

W szkoleniu jest dział o wyborze tematyki. Dział ten obejmuje poszukiwanie tego co lubisz robić oraz wybór odpowiedniej niszy. “Odpowiedniej” znaczy takiej, która daje możliwości zarabiania pieniędzy.

Tak. Jeśli w panelu nie było automatycznej opcji to wyślij proszę dane do wystawienia faktury na adres [email protected]

Tak. Dostaniesz dostęp do grupy na Facebooku, w której możesz zadawać pytania o wszystko co dotyczy TikToka. 

W szkoleniu znajdziesz przydatne wskazówki techniczne do nagrywania i montażu wideo.
Dodatkowo otrzymujesz dostęp do grupy na facebooku, w której uzyskasz odpowiedź na każde pytanie związane z TikTokiem. 

Nie.
Zamieszanie odnośnie zablokowania zaczęło się od słów Donalda Trumpa, w którym oznajmił, że ze względów na chińskie pochodzenie TikTok zostanie zablokowany. Ta operacja zakończyła się pod koniec września 2020 kiedy to TikTok nawiązał współpracę z amerykańską firmą Oracle, która stała się udziałowcem mniejszościowym skupiającym 12,5% oraz partnerem technologicznym gromadzącym dane TikToka w chmurze drugiej generacji Oracle Cloud.

W Polsce nie ma prac związanych z zablokowaniem aplikacji TikTok

Przyp.: Instagram Reels to funkcja w Instagramie bardzo podobna do TikToka (kopia TikToka).
W tym momencie (listopad 2020) nie jest ta funkcja dostępna w Polsce.
Algorytm Reels jest zdumiewająco podobny do TikToka dzięki czemu wiedza zawarta w kursie jest aktualna także dla Instagram Reels.
Dzięki technikom zawartym w kursie poznasz mechanizmy, które pomogą Ci odnieść sukces na obu platformach (jeśli Instagram Reels wejdzie do Polski to zachęcam Cię do publikowania tych samych materiałów na obu platformach)
Czy długofalowo przyjmie się TikTok czy Instagram Reels nie ma znaczenia – w obu przypadkach wygrywasz ✌️

GWARANCJA SATYSFAKCJI

Daję Ci 100% gwarancji satysfakcji lub zwrot kosztów.
Jeśli przez pierwsze 30 dni po wykupieniu kursu zastosujesz wszystkie wskazówki i nie osiągniesz dobrych rezultatów to zwracam pieniądze!

MASZ PYTANIA?

Jeśli masz pytania na które nie znajdujesz odpowiedzi to napisz do mnie e-maila na [email protected]
lub napisz na Instagramie @mr.pawelmajewski

AUTORSKA METODA BUDOWANIA SZYBKIEJ ROZPOZNAWALNOŚCI

Nie będziesz musiał non stop przeglądać TikToka i marnować mnóstwo czasu na szukanie trendów.
Nauczysz się jak działa algorytm i poznasz techniki tworzenia wideo pod algorytm.

Poznasz łatwe do zastosowania techniki dzięki, którym nie zmarnujesz czasu na tworzenie wideo bez zasięgów.

Unikniesz błędów: nie będziesz musiał wymyślać strategii i testować wszystkiego na sobie.
Dostaniesz sprawdzoną metodę na wyszukanie pomysłów na nagrania.

Zbudujesz rozpoznawalność bez konieczności kopiowania głupich trendów dzięki czemu unikniesz kompromitacji i wstydu.

Nauczysz się jak tworzyć wideo bez konieczności zatrudniania teamu technicznego.