fbpx

SZTOS OFERTA

Russel Brunson stosując tą technikę zwiększył konwersację oferty z 10% do 30-50%.
Pierwszy raz użyłem Sztos Oferty dla mojego klienta w sprzedaży na społeczności o wielkości 10.000 obserwacji na IG. W tydzień sprzedaliśmy produktów za prawie 60.000 pln.
Dla tego samego klienta, na tej samej społeczności zrobiliśmy około 10 kampanii i te z zastosowaniem SZTOS Oferty wygenerowały największe przychody: 180.000 pln oraz 370.000 pln w krótkich ofertach sprzedażowych.

W przypadku Black Week możesz zrobić Sztos Ofertę z kilku wcześniej sprzedawanych produktów.
Dodatkowo grupując ofertę w pakiety pozbywasz się obiekcji typu “Ja kupiłem wcześniej i nie opłacało się bo teraz jest drożej”.
Sprzedając kilka produktów na raz możesz obniżyć cenę nawet poniżej najniższej ceny gdyby te produkty były sprzedawane oddzielnie.

“Jedyne, co zapamiętują klienci, jest to, co prezentujemy na końcu” Armand Morin

Większość ofert prezentowana jest od głównego produktu i ceny a następnie wymieniane są bonusy – źle.

W poniższych 👇 wskazówkach słowo “bonusy” możesz zamienić na “najtańsze produkty z oferty”

Pierwsze prezentujesz bonusy -> pokazujesz ich wartość -> za każdym bonusem zwiększasz łączną wartość -> na końcu pokazujesz główny produkt

Główne założenia SZTOS OFERTY:

  1. Same bonusy są droższe niż cena końcowa
  2. Na początku pokazujesz pojedynczo bonusy i przy każdym pokazujesz ich cenę (dobrze gdyby dało się na sklepie kupić ten produkt w tej cenie)
  3. Po dodaniu do listy kolejnego bonusu zwiększasz ŁĄCZNĄ CENĘ BONUSÓW
  4. Jako ostatni pokazujesz najdroższy/główny produkt i znów pokazujesz ŁĄCZNĄ CENĘ
  5. ŁĄCZNA CENA BONUSÓW jest niższa niż końcowa cena SZTOS OFERTY

Gdzie można prezentować SZTOS OFERTĘ:

  • InstaStories przy ogłoszeniu wyjścia produktu (można każdy bonus prezentować oddzielnie np. dzień po dniu)
  • Mailing przy ogłoszeniu wyjścia produktu (można każdy bonus prezentować innym mailem np. “bonus numer 1 ujawniony”)
  • Podczas webinaru/live zacząć tłumaczenie od bonusów (” oznacza to, że otrzymasz …. oraz …. , a także …. , a dodatkowo …… Łączna wartość całej oferty to….”
  • Koniecznie: na stronie sprzedażowej