Russel Brunson stosując tą technikę zwiększył konwersację oferty z 10% do 30-50%.
Pierwszy raz użyłem Sztos Oferty dla mojego klienta w sprzedaży na społeczności o wielkości 10.000 obserwacji na IG. W tydzień sprzedaliśmy produktów za prawie 60.000 pln.
Dla tego samego klienta, na tej samej społeczności zrobiliśmy około 10 kampanii i te z zastosowaniem SZTOS Oferty wygenerowały największe przychody: 180.000 pln oraz 370.000 pln w krótkich ofertach sprzedażowych.
W przypadku Black Week możesz zrobić Sztos Ofertę z kilku wcześniej sprzedawanych produktów.
Dodatkowo grupując ofertę w pakiety pozbywasz się obiekcji typu “Ja kupiłem wcześniej i nie opłacało się bo teraz jest drożej”.
Sprzedając kilka produktów na raz możesz obniżyć cenę nawet poniżej najniższej ceny gdyby te produkty były sprzedawane oddzielnie.
“Jedyne, co zapamiętują klienci, jest to, co prezentujemy na końcu” Armand Morin
Większość ofert prezentowana jest od głównego produktu i ceny a następnie wymieniane są bonusy – źle.
W poniższych 👇 wskazówkach słowo “bonusy” możesz zamienić na “najtańsze produkty z oferty”
Pierwsze prezentujesz bonusy -> pokazujesz ich wartość -> za każdym bonusem zwiększasz łączną wartość -> na końcu pokazujesz główny produkt
Główne założenia SZTOS OFERTY:
Gdzie można prezentować SZTOS OFERTĘ: